Turkuaz’da Çalışan Mutluluğu

Turkuaz Otomotiv Grubu çalışma hayatından memnun olan çalışanların islerinde daha başarılı ve yaratıcı olacaklarına inanmaktadır. Bu amaçla Grup çalışanların bağlılık ve motivasyonunu artırıcı faaliyetlerde bulunulmakta, çalışan memnuniyet düzeyleri sürekli olarak ölçülmektedir.

Çalışan mutluluğunu artırmak için Otomotiv Grubu;

Çeşitliliğe ve yaratıcılığa değer veren açık, katılımcı ve şeffaf bir kültürün geliştirilmesini ve genişletilmesini destekler. Adanmışlığı, motivasyonu ve sadakati güçlendiren yaklaşımları sürekli geliştirirken çalışan geri bildirimini ve beklentilerini proaktif bir şekilde dikkate alır.
Turkuaz Fikrim Var Ödülleri- Fikrim Var Ödül programı ile Grup için kritik olan konuların tüm çalışanlara iletişiminin yapılması, en iyi uygulamaların öne çıkarılarak takdir edilmesi ve ödüllendirilmesi öncelikli hedefler olarak belirlenmiştir.

Çalışan bağlılığı ve memnuniyetini ölçen “Turkuaz’ın Sesi Anketi” 2016 yılı ocak ayı itibari ile her altı ayda bir dümenli olarak yapılacak olup anketler yönetime sunulacaktır.

Açık Kapı Uygulamaları- Çalışanlar ile iletişimde “Açık Kapı Politikası” sayesinde çalışanların önerilerini, fikirlerini, ihtiyaç̧ ve taleplerini paylaşabileceği iletişim kanalları oluşturulmaktadır.

Stratejik hedeflerinin belirlendiği, yıl basında hedef ve gerçekleşmelerin paylaşıldığı Vizyon Paylaşım Tabloları yayınlanır. Dönemsel Pazarlama ve Satış̧ Toplantılarına da her fonksiyondan katılım sağlanması hedeflenir.

Genel Müdürün fonksiyonlar ile yaptığı iletişim toplantıları yanında fonksiyon/bölümlerin periyodik toplantıları çalışanların görüşlerini paylaştıkları ortamlar arasında yer alır.

Ayrıcalıksa Turkuaz Kart – Turkuaz çalışanları kartlarını göstererek gıdadan kırtasiyeye, giyimden sağlık hizmetlerine kadar geniş̧ bir yelpazede yer alan anlaşmalı kurumlardan %30’a varan indirimlerden faydalanmaktadırlar.